18 Şubat 2013 Pazartesi

Portakal Reçeli

Portakal Reçeli denemem.. Kendisi ilk olur.))İlk denemeye göre hiç fena olmadı sanırım:))Karanfil attım içine atılır mı bilmem:)) İnternetteki tariflerden çıktım yola.Fakat biraz değiştirdim.Malzemeleri azalttım..
2.5 su bardağı portakal kabuğu kullandım bir kez kaynattım süzdüm..
1.5 su bardağı şeker kullandım.O kadar az koydum ki tam diyet işi oldu:)
2 bardak su ,1 bardak portakal suyu ve şekeri kattım kaynattım sonra portakal kabuklarını attım içine koyulaşınca kapadım. Portakal reçelini çok seviyorum ben bu mevsimin en güzel meyvelerinden biri portakal bence..ayva reçeli de denemeliyim:))Bunu bitirelim de ..Eşim de çok beğendi bundan sonrakiler daha da güzel olur inşallah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...