12 Mayıs 2013 Pazar

Bu Haftanın Tatlı Kareleri:)

Merhabalar.. Biliyorum uzunca bir ara oldu yazmayalı.. Biliyorsunuz home office çalışıyoruz biz eşim Öykü'yle bu hafta ciddi bir server sıkıntısı yaşadık .. Yoğun çalışma günleri sonunda sıkıntılar çözümlendi ama oldukça yorulduk.. Aşağıdaki resimler bu anların arasındaki molalardan tatlı kareler:)) Sıkıntılar gidince akılda bu tatlı kareler kalır öyle değil mi ?:)

 Sepetim hasırdandı ve sepet örgüsü şeklindeydi.. yani bu resimde görünen tabanı gibi.. Fakat zamanla hasırlar yıpranmıştı kırık dökük oldu .. Ben de tamamını söktüm ve resimdeki iple (jüt ipiymiş) sepet gibi demirlerin etrafında çevire çevire ördüm ki oldukça uzun sürdü...Sıkıntılar bastı ama nihayet bitti.))


Sonra örtü dikmeye karar verdim ve diktim.) Kenarlarına da süslemek için fiyonklar yaptım.Aynı kumaştan diktim.Kenarlarına iki tarafa koydum.. Bu hale geldi:)


Bir geri dönüşüm oldu:)


İki taraftan görünüşleri böyle:)


 Sepetimin bitmiş hali hem sepet örgüsünğ  hem de örtüsünün dikimini  bugün bitirdim.Komik kısmı ise sepeti bitirdiğimde balkon masasının üstüne koyup şöyle bir nasıl oldu bakacaktım ki bir baktım PonPon sepetin içine girmeye çalışıyor:)) Bir ayağını sepete attı uzun uzun düşündü; sonra sığmayacağını anladı sanırım geri adım attı:)) 



PonPon kendini sevdirirkene:))

 Bu da son suluboyam :)

Bu motifler yazlık bluz için önce yelek diye düşünmüştüm. Motiflerim ufak ama bluz için bile pilim bitti :) Bakalım bitirip bu yaza giyebilecek miyim:) Yoksa anca seneye mi yetişecek:) Battaniye örme düşüncelerimi erteledim tabii ki :)))

Bunlardan mavisi benim kendime ördüğüm çanta diğeri kankam ayşeme:) çok beğenmişti ona da onun rengi morlu ördüm bu hafta vericem kendisine:)



Sağlıklı beslenmeye çalışıyoruz elbet.) Ama arada kaçamaklar iyidir:))


Bunlar aşk merdivenimin yeni minnak sürgünleri:))


PonPon Bacı:)) Hepinize güzel bir hafta diliyorummm:))

12 yorum:

  1. sepet çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. Beğenmene çok sevindim:) Sevgiler:)

      Sil
  2. Elimde hiçbir iş yoktur, örgüye yardıma gelebilirim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım canım benim imdatt:) koşar adım lütfen:)

      Sil
    2. :'( Benim matruşkalarımı beğenmedin sanırım.. :(

      Sil
    3. semacımm ben senin bloguna bi girebilsem :) giremiyorum canım.... yarın mail atıcam sana çok öpüyormm hiç bakmazmıyım ben senin matruşkalarına hiç beğenmez miyim:))

      Sil
  3. PonPon bacım; sıhhatler olsun :) ("Annen seni tesettüre sokmadı herhalde, bu havludur" tezinden yola çıkarak yazdım)

    Son suluboya çok güzel olmuş!Elişi ile alakalı dokunuşlar da öyle!

    İyi bir hafta olması dileklerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamane gençliği desem..:)) Hiç şüphesiz bu kavramın anlamı oldukça değişti bu dönemde :)) Suluboyayı beğenmenize çok sevindim:) Ben bu suluboyama baktığımda kadında bir kararsızlık görüyorum yaşlanayım mı yoksa çocuk ruhum kalsın mı gibisinden:)) Ekmek sepetini pek bi mesut şekilde kullanmaya başladım :) Öykü de çok sevdi :) Size de iyi, bir o kadar sevgi dolu bir hafta diliyorum.. Sevgiler:))

      Sil
  4. Upcoming Birthdays diyor ki; bu gün doğum gününmüş!
    Kutlu olsun, nice güzel yaşlara! Bu güzel valsi beğenirsin umarım.Sevgiler.
    http://www.youtube.com/watch?v=U60aqpE90Jk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni nasıl mutlu ettiniz bilseniz:)) öykü ile (eşim) dansettik valste:) en azından etmeye çalıştık :)) Sonra klibi izledik:) Çok ama çok teşekkür ederim size çok zarifti:) Babanızın sağlığı ile ilgili umarım haberler iyidir. Sevgiler..

      Sil
    2. Sevgili Işık, mutlu olman beni de mutlu etti.Umarım gününü en güzel şekilde geçiriyorsundur.Çok daha güzellerini ileriki yıllarda geçirmeni dilerim.

      Babam hep aynı, kısmen daha iyi,doktor eve çıkarmış olmanız bir şeyi değiştirmez, her an mortalite olabilir dedi.Yaşadığı her günü armağan kabul ediyoruz.İlgin için teşekkür ederim.

      Hayatın kıymetini hepimizin bilmesi ve ona göre yaşamamız dileklerimle sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...