28 Kasım 2015 Cumartesi

Bızden son haberler

Merhabalar herkese huzur dolu bir pazar dileyerek ihmal ettigim bloguma ve sizlere merhaba diyorum :)) Sonbaharin depresif halinden uzaklaştiracak eglenceli kareleri siraliyorum ardarda.Tebessüm şart :)) Tekila büyüyor büyüdü kocaman oldu hatta .. Kibarca söylüyorum  farkettiyseniz :)) Ponpon'la Tekila çok çok yakin olmasalar da fena anlasmiyorlar.Cat alone uygulamasini indirdim onlara  Play store dan:)) Mınik tabletime el koydular resmen. Surekli kedi oyunlari oynuyorlar.Onlara da bir tablet lazım:))Tırnaklari ekrana zarar vermiyor mu dediginizi duyar gibiyim.Tırnaklarını  kesiyorum duzenli ve onlari izlerken bu akliniza bile gelmiyor emin olun :)))

Hobileriden uzak kaldim bu sıralar  ulkenin ve gelecegimizin ! Su sıkıntılı gunlerinde içimden  pek bir sey yapmak gelmiyor..Kıs depresyonu da cabası..Geçen  gece biras ozledigim suluboyalarimla hasir nesir olayim dedim. Tekila cok sanata yatkin bi kedilos :)) Bana yardım  etti mi diyeyim yoksa elinden kurtulamadim mi diyeyik bilemedim :)))

Tekila  dan Sokak Kedisi Bob Pozu :)) Biliyorum  benzemiyor. Ama ben benzetmek istiyorum :))) Bu pozuyla Patimarketin Takvim yarismasina da katildik. Isterseniz  bizi dsetekleyebillrsiniz.

Ponpon Sonbaharin  son gunesli gunlerinde gunes banyosunu yaparken :)

Tekila ile birlikte mahalleyi kolacan ederlerken :))

Mutfak masasina konuyu  yatirdik :))

Baba kucagi ve huzur :))

Selfie zamani :))

Fistikin da selamlari var tabii ki :)
Bu bebecikler dun aksamin imalatlari. Pek sekerler diil mi yapimi kisa zamanda tamamlaniyor.Hobilemeceye devam Insallah :)

Bi de boyle uzaktan  :)

Benden simdilik bu kadar.Siz siz olun tebessüm  etmeyi unutmayin.Bugünü yaşayın. Guzel bir pazar yaşayın. Bir mola verin hayata.Haydi gittim ben Hoşçakalın..


9 Ağustos 2015 Pazar

Anıları atmak değil ; anıları asmak:)

Bir geri dönüşüm hikayesi daha.. Ama geri dönüşümden önce geri dönüştürülecek nesnenin de bir hikayesi var.. Yani hikaye içinde hikayeee :)) 
Yıl sanırım1987 ya da 1988..Orta halli bir ailede büyüdüm..Ailem ben iki yaşındayken 10 yıl kadar kaldıkları Almanya'dan ayrılıp Türkiye'ye kesin dönüş yaptıkları için oyuncaklar, giysiler ve daha birçok  büyük çocukta kullanılan eşya eskimiyor tabi:)Hal böyle olunca yeni bir şey alınmaya pek de ihtiyaç duyulmuyor. Bir gün ödevlerimi yaparken kullandığım masanın artık kitaplarımı taşımadığını gören babam bana sana yakında bir sürprizim var dedi:) Günler geçmek bilmedi tabi.Merak..Heyecan..Bir akşam babam eve gelirken kocaman bir çekmeceli dolaplı masa ile eve geldi.. Altı çekmece ve çekmecenin altında bir dolap üstü masa bir de kanadı var açılıyo o kanadı tutacak 2 üçgen dirsek vardı. Gıcır gıcır cilalı boyalı. Özel olarak benim için yaptırılmış..Benim için:) Müthiş mutlu olduğumu havalara uçtuğumu hatırlıyorum. 
 Gözüm gibi baktım yıllarca o masaya.Eskidi tabii . Boyası cilası ..Mdf bile diil suntalam bir masa..İyi bile dayandı..Benimle üniversitede manisada kaldığım öğrenci evine geldi. Evlendim evime getirdim. Ev değiştirdik.. Ordan oraya savruldu :)Ve evimizde herzaman fazladan yer kapladı.Öykü tamirat ailetlerini koyuyordu içine balkonda tutuyorduk.Bana sık sık atalım artık diyordu."O babamdan bana bir anı ..Çok önemli benim için ..Bana ait benim için yapılmış özel bir eşya .." karşılığını yıllarca aldı benden :) "Babam  82 yaşında hala hayatta anıya ihtiyacın yok"dedi durdu. Bir ara onu tamir edip güzelleştirmeye bile çalıştı benim için..Fakat artık zımpara yapmak bile imkansızdı .Neresinden tutsanız elinizde kalıyordu:) 
 Radikal kararlar aniden gelir bana.. Artık bu masayı atmak istiyorum dediğimde Öykü harika bir fikri olduğunu internette küçük bir araştırma yaptığını ve çekmecesinden raf yapabileceğimizi söyledi.Gerçekten müthiş bir fikirdi.Canım kendi elleriyle zımparaladı , boyadı :) Resimler çok kötü biliyorum ama artık bu postu yazmayı daha fazla bekletmek istemedim..
 Eski bir tabureyi de aynı renge boyadık .Bir de Tilda mı astık yanına.. 
Mala mülke değer vermem. Ama eşyalara çok da fazla anlam yüklememek lazım..Sonra eşyalar size sahip oluyor çünkü. Sanırım Dövüş Külübü filminden alıntı bu sözlerim şimdi farkettim:)Amaa yine de çekmecem o şeker masamın bir parçası artık hep başucumda:)

(acemi dünyalı beklediğine değişmiştir umarım postum:)

25 Haziran 2015 Perşembe

Hayvanseverliği bilmem de vicdan herkese lazım..

Uzun zaman olmuş.Yine blogumu ihmal etmişim.Bu post daha çok haberler gibi olacak sanırım.

Hayatımda  birçok  değişim var.Tabii ki bazıları  iyi bazıları  kötü..1 Mayıs gecesi Boncuk kayboldu..Balkondan düştü ya da atladı.1. Katta evimiz. Üzüntümü tarif edecek kelimeleri bulması  oldukça  zor.Boncuk bir gözü az gören bir kediydi. Kisirlastirilmasindan sonra birçok erkek kedide görülen sistit ve kristallesme sorunu yasiyordu.Kalsiyum ve magnezyumu az olan mamalara yönelmiştik.

Aramadigimiz yer sormadigimiz kisi kalmadı.Bazi olaylar oyle bir dönüm  noktası  oluyor  ki insan hayatinda..Çok yardimci olan sokak sokal benle bir arayan üzülen üzüntüme derman olmaya calisan cok kisi oldu.Üstelik bu vesileyle  tanistiklarimiz cogunluktu.Bir o kadar da esimle bize alti ustu bi sokak kedisi diyen yakinlarim oldu.Gunde 3 kez duzenli olaral aramaya cikan bana ya da esime deli gözüyle  bakan  insanlar o kadar fazlaydi ki diyecek söz bulamıyorum. Onlari anlamaya calismak adina uzuntunun uzuntu doguracagini Allahi gucendirmemek gerektıgini tevekkul edip beklemek gerektigini düşündüm tabii ki de ..Ama içiniz aciyor.Kayboldu zaman koydugum ilanlar birer birer bir kacgun  icinde sokülurken kiriliyosunuz..


o kaybolalı üzüntüden 4 kilo verdim.Geri donmesini hala bekliyorum.Dönerse dünyalar benim olur. Ama dönmezse ve bir hayvansever onu almişsa Allahimdan dilerim ki benim baktığımdan da daha iyi bakar..


Birkac hafta once yine boncugu ararken bir kedi yavrusunun az daha ezilmek üzere  oldugunu gordum.alip eve getirdim cok korkmustu. Bi iki icinde aşılarını oldu. Agzinda yaralar vardi. Tüyleri dokulmustu cenesinde.ve biras zayif kalmisti celimsizdi.Ama bir kac gun icinde  toparladi.Adini Tekila koyduk.Boncuk geri donsun diye umudumuz ol dedik..Ponponla iyi anlaştılar.
Dıger gelismeleri gelecek postumd paylaşacağım. Bu postum hepimizin hayvanseverlik ve vicdan ile ilgili biraz üzerinde dusunecegi bir post olsun istiyorum.Sabirla okuduğunuz icin tesekkür  ediyorum :)Çenem çok düştü bugün. .Herkese Iyi ramazanlar ve iyi haftasonu tatilleri olsun..


20 Nisan 2015 Pazartesi

20. İzmir Kitap Fuarı anılarım ve muhteşem pazar:)


Bugün günlerden İzmir Kitap Fuarı..

-Siir kitabinizi imzalatmak istiyorum..
-tabi memnuniyetle

-birde eve gitmek icin izin kagidimi da imzalar misiniz?


-ne diyorsunuz beyfenfi siz?

-diyorum ki guten morgen hocam...
-allah cezani versin oyku..gel bir sariliyim...

20.izmir kitap fuarı ..tekin yayın evi ..301 nolu stand  Değerli Şair Arife Kalender..Eşimin Kadıköy Anadolu Lisesinden öğretmeni.Çok tatlı bir karşılaşma anıydı.Foto-roman gibi paylaştım ben de :)) Değerli kitabını Öykü ve benim için imzaladı. Güzelliğinin yanında bir o kadar da mütevazi bir insan.. Tanışmaktan onur duydum.Gece Islıkları kitabını zevkle okuyacağız.

Kitap Fuarından sonra İzmir'de çimlere yayılma zamanının geldiğini farkettiğimiz için hemen sahile çıktık. 
 Güzel havanın tadını çıkartıp Kitap Fuarının yorgunluğunu attık.

Ve tabii ki Kitap Fuarı cicilerim:)
Dale Carnegie'nin daha önce okuduğum Üzüntüyü Bırak Yaşamaya Bak kitabını çok beğenerek okumuştum.Bu tarz kitapları çok sevmesem de kendisini ayrı tutarım.Bu kitabını da umarım aynı duygularla okurum.
İkna ;Jane Austen in ölümünden sonra tamamlanmış bir kitapmış.Jane Austen 'in Aşk ve Gurur'u okumuştum ve çok beğenmiştim.Diğer kitaplarını da okumak istiyorum mutlaka derken işte onlardan biri karşıma çıktı.
Jose Saramago birçok blogger ve instablogger arkadaşımın hakkında yorumlarını okuduğum bu yazarı mutlaka okumak istiyordum merakla..Bu kitabı moonlightcat13 blogunun sahibesi çok sevgili Ayşım okumuş ve 
hakkında çok ilginç bulduğu 
yorumunu yazmıştı.Konusu hayatta ölüm diye birşey olmasaydı üzerine imiş.Ben de konuyu çok ilginç bulduğumu okumak isteyebileceğimi yazmıştım yorum olarak. Kısmet bugüneymiş. Değerli yorumlarından ötürü kendisine bir kez de burdan teşekkür ediyorum.:)


Ponpon olaya hemen el koydu tabii ki de hemen de poz verdi :)) 
Takvimim şekil önümden çekil tadına ama di mi:))
Leman Standından 1 TL ye aldım. 
Bardak altlıkların İnsancil kitap standından. Fiyatı ise 2 tanesi 5 TL.Tabii ki kedili olan benim :)) Öykü baykuşa vuruldu onu seçti:)) Penguen karikatürünün mouse padi de Öykü'nün.Fiyatı 3TL.Çok cici..
Düz yayınlayamadım işte:)) Penguen çantam penguenden. Bayıldım desem az demiş olurum:) Fiyatı 17 TL.
Yazarlar çok yoğun katılım göstermişler bu yıl. Mutlaka gidin derim. Çok güzel bir atmosferdi.
Ponpon kurcalamaktan sıkıldı sanırım poz vermek daha zevkli.)))
Hı hı Kırlangıçlar geldi evet .)))
Güzel bir hafta geçirmenizi temenni ediyorum .Hepinize çok sevgiler..

23 Mart 2015 Pazartesi

Sezon açılışı Foça :)

Yine uzun bi ara.Ne kadar zamandir yazmak istiyorum ama ihmal ihmal ihmal işte.İnstagram bozdu beni:) Haftasonu havayı biraz olsun  güneşli görünce soluğu Foça da aldık Öykümle :)İşten ne kadar bun aldığınızı yeşile ve maviye uzun uzun bakınca sessizlikte kendi iç sesinizi dinleyince anlıyorsunuz.Özetle iyi geldi.İşte o anlardan birkaç kare :
Hepinize güzel huzurlu Bahar Günleri diliyorum.Sevgiler..


30 Ocak 2015 Cuma

Bir tatli huzur almaya geliniz :)


Merhaba ..Nasılsıniz..Ben biras yorgun ama keyifliyim. Bir önceki  postumda yazmış  olduğum birtakim suregelen sıkıntılardan siyrilmanin dayanilmaz hafifligi icindeyim. Nihayet 80 yasindaki babacigimin 3.5 aydir kesik olan emekli maasimi yeniden baglatabildik.Bol bol dua ve şükür ediyorum.
Benim icin dua eden gonulden sevgilerini yollayan herkese de cok ama cok tesekkur ederim.Saolunuz .Iyi ki varsiniz .
Herneyse  hayatin yeni engebeleriyle karsilasmadan biraz soluklanmak lazim oyle degil mi ?
Bu aralar el isleriyle cok ugrasamasam da yeni bir tilda cikiverdi ortaya sizlerle paylasmak istedi. Tildayi yengem için  yaptım.Bana istanbuldan sukulentler göndermişti yilbasi hediyesi. Bir onceki postumda bahsetmiştim.Ben de onu sevindirmek istedim.Bu hafta kargolayacagim. .Ev ahalisinden son gunler ..Tebessüm kaynaginiz olur insallah. Sevgiyle kalin.Inadina gulumseyin. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...