17 Şubat 2013 Pazar

kalanchoellarım açtı çok mesudum:)

Geçen yıl eşim almıştı sevgililer günü süprizi:) Çiçek bakımı sevdamda bu zamanlarda başladı. Bu işte çok yeniyim. Ama hevesim bol:)Kalanchoe'm eve ilk geldiğinde ne kadar su vereceğimi bilemediğimden olsa gerek çiçeklerini döktü. Sonra da yapraklarını.Tam öldürdüğümü düşünüyordum ki iyi görünen dallarını alıp 3 değişik saksıya öylesine sıkıştırdım. Diktim bile diyemiyorum ümitsizce sıkıştırdım:)Sonrası tam bir sürprizzz..3 saksıdada kalanchoelarım gelişti 3 yaprakken oldular 5 8 10:) Bu yıl bir de ocakta çiçek açmasınlar mı? Değmeyin keyfime.
Bakımı oldukça kolaymış. Kışın iki günde bir yukardan şöyle toprağı ıslatacak kadar su veriyorum.Yazın daha çok su istiyorlardı.Hergün veriyordum.İzmir sıcaklarında çok çabuk susuz kalıyor bitkiler. Tabii abartıp boğmamak lazım:)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...