7 Eylül 2014 Pazar

Yine mi konserr :))

Konser oncesi hazirlik evresi :))
Bulutsuzluk özlemi konseri tarihi hava gazi fabrikasinda bir İzmir aksami :))
Cim konserleri cok guzel geciyormus meğer:))
Konserde biz :))
Nejat soyluyorkene:))

Bu benim hayatimdaki 2. Bulutsuzluk özlemi konseri..Bulutsuzluk özlemi grubu hayatimin grubu olup :)) ortaokulda dinlemeye basladim.Beni taniyanlar bilir nekadar sevdiğimi..17 yaşındaydım konsere gittigimde ve bir arkadasim benim ne kadar sevdigimi bildigi için biletini bana vermisti..Hayatimin en unutulmaz dakikalariydi o konser..Yillar sonra onlari yeniden canli dinlemek. .Hele de tarihi havagazi fabrikasi atmosferinde.Super bi keyifti.Gunduz o kadar cok çalışıp aksama konsere gitmek gercekten zor geliyo insana..Ama kalk kalk ,yuru yuru , konsere git git  :)) demeli insan kendine..Ani biriktirmek istiyorsak eger..:))

Yeni motiflere basladim.Bakalim bunlardan neler olacak renkli renkli:))
Gecen yil yaptigim motiflerim..Aslinda bluz olacakti ama kısmet cantayaymis :)) Ben cok sevmedim ve cok da begenmefim ama paylaşayim dedim :))
Boncuk illa poz verdi:))
Bu da icine gömüldüğüm borulce salatam:)) Buzluga da aticam kisin da yemeli insan :))
Pastil tavsiye üzerine aldim ve bogaz agrima cok cok iyi geldi..
Ekinezyali ve c vitaminliymis.Cok iyi geldi..

Yazi ugurluyoruz ve ben de elisilerine doğru adım adım yol almaktayim..Yeni motiflere basladim.Bakalim ne olacaklar bunlar..

Bu arada sunu da söyleyeyim: Eczaneden aldigim pastil marka bogaz pastilindrn cok memnun kaldim. Eczacıdan tavsiyeyle aldim ve strepstil balli limonludan bile daha iyi geldi boğaz agrima..Ama yine de umarim kullanmanıza gerek olmaz.:)) Sihhatli ve huzurlu bir hafta diliyorum herkese..Sevgiyle kalin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...