25 Ağustos 2014 Pazartesi

Benden son baskı haberler :)

Merhabalar instagram çıktı bloglara verilen önem azaldı ama öyle olmamasına çabalamak lazım değil mi ?
Geçen haftayı çok kısa ama güzel bir tatil kaçamağının ardından klimazede olarak hasta geçirdim.:)  Yaz gribi de o kadar çekilmez ki.. Ter içinde  sürekli akan bir burun..Sağlığımızın kıymetini bilmek lazım..Ve kaybetmeden hergün şükretmek..
İnstragramdan birkaç kare :)

Eti tutku reklamını izlediniz mi? Ben diğer bütün reklamlarından nefret ederim ve çok başarısız bulurum ama bu reklam icin cok yaratıcı diyebilirim. İzlemeyenler buraya tık tık lütfen:)  eti tutku reklami

Bu arada gitar öğrenmeye başlayalı sanırım 3ay oldu.Gitar çalmak bende ilkokul yıllarında başlamış çok büyük bir hayaldi. Sabırsız bir kisiligim olduğu için isteğimin çok olmasina rağmen hep gözümde büyüdü..Taa ki Mayis ayina kadar. Doğumgünümle birlikte çok sıkı bir karar aldım. Çok azimle başlayınca gerçekten oluyor. .şimdi diyorum ki neden daha önce kalkismadim ki ben bu ise..:) Hayalleri ertelememek lazım..
Bugunluk bu kadar benden.Herkese sevgi dolu sağlık dolu musmutlu bir hafta diliyorum ve ekliyorum.. Hayallerinizi ertelemeyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...