19 Eylül 2013 Perşembe

Patili ve gagalı post:))

Merhabalar...Bu postum patili ve gagalı.Yani PonPonlu ve Fıstıklı kareler:))  PonPon sadece kendi cam bardağından ve konsolun üzerinden su içince mutlu oluyor.Kediler ve tuhaf alışkanlıkları:))Ha bi de kırmızı maşrapadan içiyor suyunu onu da unutmamak lazım:))Konsolun üzerinde sevimsiz duran bardağı başka yere koymayı denedim fakat kıyameti kopardı PonPon..Ben de bari bu bardağı süsleyim dedim ve silikonla dekoratif taşlar yapıştırdım.En azından eski halinden iyidir:))

Hoşçakalın..Sevgiler:))

Samsung Mobile tarafından gönderildi

6 yorum:

  1. hep evde kedi yada köpek beslemek istemişimdir ama bir türlü cesaret edemedim..böyle fotoları görünce kendimden geçiyorum çok cici popon :) alışkalnlıklarıda ayrıca çok ilginç :) okurken gülümsetti beni..fıstığın rengine bayıldım bende kuş beslemek istiyorum ytakın bir zamanda alıcam nasipse..lafı çok uzattım :) özetleyecek olursa çok huzurlu ve eğlenceli bir post olmuş fıstıkla ve popna selamlar :) sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler pembe düşler:)) içten yorumuna çok sevindim:) PonPon un çok tuhaf alışlanlıkları var. Zaman içinde bunları fotolayıp post haline getireceğim ara ara.. ayrıca petarkadaşa üyeler kendileri :)) Kuş alacaksan sana tavsiyem çok çok temiz güzel bir pet mağazasından ya da yuva halde serbestçe yaşayarak yetiştiren üretim yapan birinden alman.. Hasta kuş almaman için söylüyorum.. Hareketlerine bakman tüyleri pırıl pırıl ve hareketli olanını seç.. bi de yavru ve erkek almaya bak konuşsun istiyorsan.. Bloguma hoşgeldin bu arada.Tekrar musmutlu bi ömür diliyorum eşinle sana.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Ponpon ve fıstık kadar blogunuzda çok şirin bayıldım :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.:))Sen de bloguma hoşgeldin o zaman :)) Sevgiler:) PonPon Ve Fıstık'tan da bolca selamlar:))

      Sil
  4. çok şirinler kıyamam ne tatlı resimler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler canim benim..onlar da ben de sana sevgilerimizi yolluyoruz.cok sevindim yorumuna:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...