29 Haziran 2013 Cumartesi

Uzun bir aradan sonra...

Merhabalar biliyorum blogumu çok ihmal ettim.Ama tahmin edersiniz ki üzüntüler içinde hiçbirimizin içinden yazmak gelmiyor..Yarın evlilik yıldönümümüz ..13. yılımızı bitiriyoruz..Mutluluk sağlık içinde inşallah daha uzun uzun seneler geçiririz  Öykü'mle..Herkes için de aynı dileklerimi diliyorum..


 Aman unutmayalım!!!

Yeni aldığım sepeti PonPon pati koydu:)



Bu da  son suluboyam .. Bir arkadaşımın portresi çok istemişti ;ben de "içimden gelince" demiştim ..Geldi :)

Fıstık Kuşum üstüne alınmasın ama bugünlerde şu sözü çok beğendim:)
"Neyim olursan ol, hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık tanıyamam seni.."


İşte PonPon'dan beklenen:))
Seninle gurur duyuyoruz:)

4 yorum:

  1. Ponponla ben de gurur duydum helal olsun.. Ah herkes de ponpon gibi, benim Mestan ım gibi Otis im gibi olsa..:))
    Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.. Maşallah diyorum 13 yıl hiç az değil. Daha nice 13,23,33 yıllara inşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm.. ne incesin:) inşallah canım:) uzun uzun seneler huzur sağlık içinde :))mestanla otisi kocaman kucaklıyorum paticanları:))
      PonPonla Fıstıktan da onlara selam var:)) sevgiler.))

      Sil
  2. kocaman bir maşallah dıyorum Allah mutlulugunuzu daim etsin takıbe alıyorum bana da beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. çok saolun.. gelicem elbette .. bu arada hoşgeldiniz.)) sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...