21 Mart 2013 Perşembe

Ofiste bir Kedi ve Bir kuş gördüm sanki:)


Bugün sizlere ofisimizden manzaralar sunuyorum.Bildiğiniz gibi home ofis çalışıyorum ben eşimle (Öykü) birlikte.Evimizin bir odasını kendimizin tasarladığı bir ofis şeklinde dekore ettik.PonPon ile Fıstık daimi elemanlar ofiste:))


Bu ofisin en düzenli hali daha da dağıldığı oluyor:)İş hayatını ev hayatını ayırmak da çok zorlandım en başlarda..Sonraları dışarda bir ofiste çalışsam gün içinde neleri yapamayacağımı düşünüp ev-ofiste de bunları yapmamaya başladım..Kendini çok sıkı kurallarla sınırlandırmadan da  düzene girebiliyor insan.

Ponpon Fıstık'ın anlattıklarını aynen böyle dinliyor:))Bir de video hazırlayacağım yakında bir postta..



Çok çalışıp yorulan PonPon ofisin kepenklerini kapatır ve uykuya dalar:))
Sevgiyle kalın.))

4 yorum:

  1. Bu güzel PonPon u her gördüğümde içim açılıyor..:)) Üstelik Fıstık ile muhabbetleri de harika.. Allah muhabbetlerinizi bozmasın...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten seviyolar birbirlerini.ben de sizinkilere bakmaya bayiliyorum:-)cok tesekkur ederim cici yorumuza:-)

      Sil
  2. He he he!
    Ofis elemanlarını sigortasız çalıştırmıyorsunuzdur umarım :))))))

    YanıtlaSil
  3. Yandik ki ne yandık :-) bunlar yarin obur gün grev de yapar :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...